Stå på dig, annars gör någon annan det!

Jag har nu lovat mig själv, dyrt och heligt, att aldrig mer besöka Kissies blogg.
(Inte för att jag brukar det, men ni vet hur det är...)
Blir nämligen skitförbannad varje gång jag går in och läser, och hon är inte värd att spendera vare sig tid eller kraft på.

Bara ett exempel, "Fuck you blekisar, det blir aldrig trendigt att vara blek"
Jaa, behöver jag säga mer?
Jag själv har naturligt extremt blek hy, och jag kan inte bli brun, så enkelt är det.
Dessutom tycker jag i många fall att ljus hy är mycket finare än söndersolad brun, så det så.

Stå på er, annars gör någon annan det!

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

sv: tack för tipset! :)



kram

2009-09-03 @ 06:32:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0