Men lilla Paris...

Jag har juts skrattat mig igenom sista avsnittet av "Paris Hilton...bla, bla, bla nåt om BFF."
Helt sjukt, att förnedra, snacka skit om någon för att få äran att bli barbies nya bästa vän...
Det är ju helt sinnessjukt.

Jag skulle aldrig förndera mig själv genom att dra på mig kläder och peruk så att man ser ut som en jävla bakelse i korsett, för att sedan stå och se på när den där falska blondinen ska välja ut sin nya bästis.

Liksom, hallå?!
En bästis är ingen att väljer ut, det är ju något som man blir naturligt när två människor känner för det. 
Jag vet inte om jag ska bli sur, skratta eller bara tycka synd om dessa blåsta tjejer...
Jaa, då menar jag alla tre.


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Ellerhur, så har jag själv sagt då och då, tills jag kom på mig själv för ett tag sedan och bara "Nej för fan, det är inte rätt" Man behöver en tankeställare då och då ;)

2009-09-08 @ 20:24:06
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0