Kung Fu Fighting...!

Vad jag borde....

...

* Duscha och tvätta håret. Fett som smör, vetni...
* Göra läxor. Igår fick jag reda på att jag imorgon tydligen ska ha ett miniprov i spanska.
(Det är ett prov, men läraren kallar det läxförhör för att få lägga in det när hon vill utan att förvarna oss)
Jag har även tyskaläxa, men eftersom att jag ska torka i bamba imorn så kan jag
inte gå på den lektonen.
*Packa upp gympaväskan. För att...eh jaa. Jag måste packa upp den helt enkelt.


Vad jag gör...

*Skriver
*Bloggar
*Läser andra bloggar
*Lyssnar på lite fin musik. Jag blev bara jättesugen på att lyssna på den här låten,
jag vet inte vad det är med mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0