No offence...

Har tyvärr svalt min stålthet och sitter och tittar på "Mammas Pojkar".
Jaa, ni läste rätt. En liten fråga bara:


Vilka pantade tjejer är det som ställer upp på sån här skit?

Låt mig ta ett exempel:
"Man kan tro att jag blir kallad för bimbo och såna grejer, men det blir jag inte för jag har så speciell personlighet. Människor bara älskar mig! De har så roligt med mig, utan mig blir det så himla tomt"

Jaa, lilla gumman. Tomt och tyst kan jag tänka mig att det blir, absolut.


Men allvarligt? Hur kan man bara sitta och säga sådant?
Jaja, det kanske är bra med ett gott självfortroende, men det finns ju faktiskt gränser, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0