Aningen personligt

Jag vill bara gå och gömma mig under täcket och aldrig krypa fram igen.
Mår förjävla dåligt för tillfället, därför blir bloggen lidande...

Jag trodde att det var underbart att vara kär. Alla säger ju det, och visst kan jag hålla med.
Jag kunde i alla fall det. Det känns precis som förra gången, bara det att den här gången är det omöjligt.

Det är så typiskt, den enda upptagna killen, den enda som jag absolut vet att jag inte kan få.
Naturligtvis börjar jag känna något för honom. 

Fan.

/ Den hopplösa, patetiska ex-tjejen


Kommentarer
Postat av: simone

Så jävla typiskt, den sitsen. Been there :(



Du är så jäkla charmig kramar om dig speciellt det att du bloggar för dig själv, det gör bloggen så intressant. Ärlig :)

2009-10-22 @ 23:46:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0