Världens minta blogg har vaknat

Vet ni vad?
Jag hade visste besöksrekord igår! Hela nio unika sidvisningar, visst är det helt otroligt?
Vad var det som orsakade detta frågar jag mig nu? Själv tycker jag att jag publicerade några av blogghistoriens värsta och mest ointressanta inlägg, men kanske är det sådant som folk vill läsa om?
Tycker ni om att läsa om när jag gör bort mig, eller? Haha, isåfall (är det förresten ett ord? Eller tre?) ska vi nog kunna ordna det. Easy!

Hur som helst, trevligt med lite folk i bloggen, det var dit jag ville komma!

Kommentarer
Postat av: hanna

Statistik är knas.

Din blogg är mysig :)

2009-08-14 @ 09:40:59
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0