Typ mitt i natten

Nämen, nämen! Titta vem som är vaken och up to go redan klockan 07.45. Eller jaa, "up to go" vet jag inte riktigt, jag sitter här som en zombie, med uppsvällda ögon, dålig morgonandedräckt och ben som spretar åt alla håll. Så känns det i alla fall, fick typ kramp inatt i benen. Skitskumt, jag vet, men jag kan allt. Eh, vilket som ni ser inte är speciellt bra.

Okej, detta är inte bara ett halvsovande-virrinlägg, jag har något att berätta också. Heute ska jag åka till de småländska skogarna, eller jaa, förhoppningsvis ett hur i skogen, och kommer därför inte ha tillgång till internet. Snyft...
(För et som inte vet det så betyder heute idag på tyska. Hoho, vad duktig jag är)

Så hejdå på dig bloggen (och ni som läser också, så klart!), vi ses på fredag!

(OBS, för eventuella stavfel och felaktiga uppgifter ansvaras ej, jag halvsover och tänker därefter)

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas du har det trevligt i småland :)

2009-08-03 @ 18:08:50
URL: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0