Sommarlovsmorgon!

God morgon världen!
Jag har varit igång här nu i snart två och en halv timme, käkat frukost, kollat på sommarlovsmorgon och gjort mig iordning. Apropå sommarlovsmorgon, jag bara älskar det. Nick och Ola är helt suveräna och jag skrattar så jag gråter när de presenterar den ena totalknäppa sporten efter den andra. En fråga bara:
Fattar småbarnen grejen med deras humor? Hur de driver med den ena sporten efter den andra och bjuder på sig själva som aldrig förr? Jag är femton år och älskar det, vad tycker småbarnen?

Finns det något litet barn som råkat klicka in här, var vänlig och svara på den frågan!

Eh, efter den lilla hotelsen måste jag nog säga tack och adjö, jag har nämligen lite brådis.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0