Om jag inte lever imorgon...

Ojoj, här var det dålig uppdatering!

Jaja, jag tänkte faktiskt blogga lite imorse innan skolan, men jag orkade hann inte. Men nu är jag här! ...En stund.
Mamma hotar med att packa in oss i båten och käka middag ute på någon holme i havet, jag är lite orolig. Det blåser halv storm här inne på land, hur är det då inte ute på havet?
Om jag inte kommer tillbaka, så ligger jag nog på havets botten någonstan...Lovar ni att hålla en tyst minut för mig då?

Okej, nog om det. Eller förresten inte, jag vill visa er en liten konversation kring middagsbordet.
 Läs noga, man vet aldrig när sådana kunskaper kan komma till pass:

Jag: Vad är en holme?
Pappa: En liten bergsknalle i havet. Det växer inget, bara sten.
Jag: Vad är ett skär?
Pappa: Då växer det gräs.
Jag: Om det växer träd då?
Pappa: Då är det en kontinent.

Over and out, xoxo, lots of love, whatever you want!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Haha! Och jag som faktist ser fram emot att börja i skolan på måndag. Måste nog vara för att jag börjar i gymnasiet, lite speciellt. Blir riktigt spännande!

Annars, jag mår också bra. Måste dock stå ut med en hemsk träningsvärk :/

KRAM

2009-08-20 @ 15:53:29
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: mallan

tack de ä inte min men ändå:P

2009-08-20 @ 16:12:15
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Ah sånt kan vara jobbigt! Själv visste jag precis vilken linje jag skulle gå, som gjord för mig haha! (:

KRAM

2009-08-20 @ 16:25:43
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0