Oh baby, it´s raining, raining

Haha, såg ni loppet igår?
Jag sa ju att något stort var på gång! Grattis Bolt, får vi väl ändå säga.

Okej, nu är det tre dagar kvar tills skolan börjar, vad gör man? Förslag?
Hmm...Altså jag fattar inte att det har gått nästan tio veckor, det var ju typ igår som det var skolavslutning...
Men jag tycker att det känns lite som när man ska gå till tandläkaren eller något annat hemskt, men vill ha det gjort. Liksom, sluta plåga mig, jag vet att skolan börjar snart, jag hinner ändå inte göra annat än att oroa mig för det. Så kan vi inte börja nu istället? Så har jag det överstökat...Snälla?

Saken är den att jag inte ens vet när på torsdag jag börjar, lärarna sa bara att vi börjar den dagen, men inte vilken tid...humm.
Nej, nu måste jag sluta. Och, angående rubriken, det regnar ute. Jag vet inte varför jag tänkte skriva ett inlägg om det.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :)

2009-08-17 @ 10:29:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0