Neily vs the dog

Morrn allihopa! (Eller, jaa det kanske är mer förmiddag nu förresten).

Jag sitter här och lyssnar på radio, och hela programmet verkar vara infekterat av Madonna-feber. Jag är själv inget stort fan till henne, för det första tycker jag inget vidare om själva musiken, sedan så tycker jag att när man är femtio så är det lite...hmm, jaa inte helt okej att gåklädd som hon gör. Liksom, du är inte tjugo längre, sorry, sorry!

Okej, det var inte meningen att bara sitta här och dissa Madonna, för det jag egentligen skulle säga var att de spelade en låta med henne som jag faktiskt tycker rätt bra om, "Living in a material world".
Och just när den låten började, så satte grannens hund igång att skälla som bara den (Jag har fönstret öppet, hundrackarn har alltså inte superhörsel eller så). Och när låten slutade tystnade hunden också. Hmm, tydligen har vi inte riktigt samma musiksmak, golvmoppen och jag.
Nej, jag vet inte om hunden verkligen ser ut som en golvmopp, men jag tänker mig den så. En sådan där lite långhårig, liten sak som man varken vet vilket som är fram och bak på.
En sån hund tror jag att mina grannar har.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0