Neily Says

Jävla regn.
Jag satte mig för en gångs skull framför tv:n, tänkte kolla på lite friidrott. Har ju hört talas om att det skulle bli höjdhoppsfinal eller något i den stilen.
Jaha, typ allt avstängt och uppskjutet på grund av regn och åska. Så klart.

Jaja, från det ena till det andra.

Vet ni vad jag vaknade av mitt i natten? Ett mystiskt brummande ljud, följt av några välkända morrningar. Ungefär tio sekunder senare lystes hela rummet upp av det blåaktiga skenet från datorskärmen. Då har min dator alltså satt på sig själv, mitt i natten. Wierd!
Fortfarande med huvudet kvar på kudden lyckades jag på något sätt stänga av eländet och fortsätta min skönhetssömn. 

Jaha, nu ska jag fortsätta läsa Party Martys blogg, god kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0