Min mage...

...gör ont. Jag har träningsvärk (träningsvärk!) efter att ha plågat mig igenom cirka tjugo situps på en sådan där löjlig yoga/träningsboll (aka fotpall till tv-fåtöljen)  Joo det är sant, jag har haft den som fotpall i flera veckor och så igår kom jag på att det nog inte var riktigt det man skulle använda den till. Så jag började göra lite situps, vilket visade sig vara en ovanligt korkad idé. Inte nog med att man verkligen får känna hur eländiga (och närmast obefintliga) magmuskler man har, man kommer ju fan knappt upp ur sängen dagen därpå!

Jaja, en erfarenhet rikare är man i alla fall. Borde verkligen börja träna man ska hålla sig borta från uppblåsbara jättebollar. De är endast till för ändamålet fotpall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0