Lika roligt som en historiebok

Allt går åt helvete i skolan, men det tänker jag inte gå in på mer här i bloggen. Bloggen ska från och med nu vara en fristad från skolproblem, har jag bestämmt. Nej, jag vet också att jag kommer att glömma av det, men jag kan ju försöka i alla fall.

Dröm om mig lycka när jag loggar in och ser att jag faktiskt har fått kommentarer på bloggen! Efter denna kassa dag, då jag helst av allt bara vill gå och gräva ner mig själv någonstans, så har en fin människa kommenterat.
You made my day!

Jaha, jag har fortfarande mycket att stå i förstår ni, jag måste duscha och tvätta håret
(Vilket är ett halvt styrkepass om man ska tvätta hela min kalufs) och så ska jag läsa lite om första världskriget.
Jaa, ni gör ju själva....
Om jag har en enda läsare kvar efter den här veckan borde jag fan få medalj...!

Och förresten, jag älskar er ändå, fast ingen röstar på mig i tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0