Jag ska aldrig mer gå ut!

Vi hade lite påhälsning i trädgården i gårkväll.
 Plötsligt slutade pappa tugga, pekade ut genom fönstret och utbrast:
"En räv!"
Och visst sjutton var det en räv. En smal sak, med enorm, lurvig svans. Dessutom tror jag att den hade skabb, den liksom kliade sig hela tiden, och pälsen såg konstig ut. (Och så såg den väldigt skabbig ut, men jag tror inte att det är något säkert tecken...) Lika bra att erkänna det med en gång, jag är livrädd för rävar. Jag har i och för sig bara sett rävar i verkligheten två gånger, men läskiga är de!
Den irrade omkring i vår trädgård en stund, sedan sprang den över vägen och in till grannen. Det var då jag tog bilden, med zoomen inställd på max och utan blixt, så kvalitén är inte den bästa.
Men ändå, en räv!



Jaa, jag får rysningar av bilden, den är skitläskig.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag har sett en varg på tomten, för nåt år sen..jag reagerade på liknande sätt!

2009-08-18 @ 11:01:20
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Miss Dramaqueen

Svar: haha, ja, helt klart.. men man kommer över sånt där..även om jag aldrig går ut hemma hos mina föräldrar när det är mörkt..

2009-08-18 @ 14:14:03
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Victor

Min mor blev överraskad av en räv i tvättstugan en gång. Och min katt jagade runt en rävunge på tomten. När vi ändå var inne på rävar

2009-08-19 @ 01:54:14
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0