Jag känner redan träningsvärken...

Alldeles strax ska jag iväg till gymmet...Första träningspasset på två och en halv månad, jippi!
Den lilla kondition jag hade lär ju vara helt bortblåst, och mina stackars förtvinade muskler kommer ju att få världens chock!

Just nu sitter mitt goda jag och mitt dåliga jag och småbråkar med varandra, ska vi ta en liten tjuvtitt?

Mitt goda jag: Men det är nyttigt att träna, det kommer att kännas skönt när det är över!
Mitt dåliga jag: Det är onödigt, dessutom tycker jag inte att det är precis kul att se Neily strutta runt och skämma ut sig!
Mitt goda jag: Men man måste ju träna för att bli bättre på det...
Mitt dåliga jag: Men jag vill inte!
Mitt goda jag: Du ska.

Så var det bestämmt. Suck.


Jaja, jag har varit olaglig och laddat ner Love Drunk, så nu får Mr. Johnson göra mig sällskap i denna svåra stund.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha bra diskussion med dig själv :P

2009-08-18 @ 21:38:20
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0