Jag är totalt rubbad

Imorse när mamma väckte mig (OBS prick klockan 08.00!) undrade hon vad jag ville ha till frukost. Jag hade varit vaken i cirka två sekunder, och tänkte därefter.

Mamma: Vill du ha ägg?
Jag: Neej
Mamma: Vill du ha pannkaka?
Jag: Neeej
Mamma: Vill du ha våfflor då?
Jag: Neeej, jag vill ha gröt.

Gröt!
Jag valde alltså gröt, denna gråklibbiga substans före pannkakor med lots of socker på. Jag vill skylla allt på att jag fortfarande sov och pratade i sömnen, men det är svårt att ljuga för sig själv...
Hmm...Beatch-10, here we go! (Man kan ju låtsas i alla fall...;) )

Förresten, "beatch 10" låter ju jätteskummt. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0