Jag är så tragisk

Hejsan nya bloggen (och ni som evetuellt läser)!

Detta är den tredje bloggen jag skapat inom loppet av...två månader ungefär, och jag hoppas att jag inte ger upp den här också, hehe. Varför jag övergav de andra bloggarna?
Min förra blogg gjorde mig deprimerad, joo det är sant. Jag skrev bara massa deppiga inlägg, och vem vill läsa en sådan blogg? Nä, just det, ingen.
Det hela är rätt tragiskt, jag vet, men jag känner på mig att det kommer att gå bättre den här gången faktiskt.
 Jo, just det, ni får ursäkta designen jag har för tillfället. Ny design kommer förhoppningsvis under nästa vecka, Karro ska fixa en till mig ^^

Nu får ni ursäkta mig, jag måste gå och laga en magnet (Det var absolut INTE jag som gjorde sönder den). Intresseklubben antecknar, säger ni då. Jo, jag vet svarar jag då.

Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0