Intresseklubben antecknar.

Ikväll har jag:

Åkt motorbåt i full (nåja, halv) storm,
Fått panik och trott att vi varit på väg att krocka med andra båtar,
Fått panik och trott att vi hållit på att välta av alla vågor,
Kissat på en öde ö,
Ätit kyckling med bara händerna (Omg, she´s wild!),
Blivit duschad (Inte nedskvätt-duschad!) av saltvatten ett x-antal gånger,
Upprepat hela panik-prosseduren på tillbaka vägen.

Som ni förstår är jag nu helt utmattad, och det känns som om klockan är jättemycket.
Typ nio eller nåt(!)

Hmm...Nu måste jag gå och duscha spola bort allt salt från min stackars nervslitna kropp.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Tack :)

2009-08-20 @ 21:41:27
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0