Inlägg skrivet på två minuter

Jag hade tänkt skriva ett jättefint inlägg med lite bilder och annat kul, men jag hinner inte det nu... Måste möta min kompis som fyller år idag och tvingas se på när hon får en massa presenter. Humpf.

Vet ni vad jag just gjorde?
Jag stod brevid stolen, med ena knät på sittdynan, och drack kaffe. Redan där har vi ju ett område för förbättring...Helt plötsligt har jag hällt ner hela mig och stolen med kaffe. Stolsdynan är nu dyngsur av vatten, som jag desperat hällde ovanpå kaffet. Hoppas ingen ser.

Varför kan jag inte sitta och äta som normala människor?

Jaja, förresten, jag gick vidare i bloggtävlingen, haha! Så rösta nu på mig, så kanske vi slår antalet röster från förra tävlingen, det vill säga en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0