Hej ingen rubrik

Idag är ingen bra dag, för Neily är sjuk.
Inte nog med att mina hals är typ tre gånger så svullen som den i vanliga fall är, jag verkar ha fått ett känslosamt sammanbrott. Först grät jag för att jag inte fick gå på museum
 (Ni kommer väl ihåg vad vi skulle lära oss där idag), sedan grät jag för att jag inte fick upp locket på burken med mat jag egentligen skulle haft med som matsäck, och till sist för att...
Jaa, jag tror inte ens det fanns någon anledning. I så fall har jag glömmt bort den.

Just nu sitter jag och lyssnar på Shakira, vilket jag inte gjort de senaste fem åren eller så. Kommer ihåg att jag älskade hennes låt, "Whenever Whenever" jättemycket.
Jag vill också vara så där jättesmal och stå på bergstoppar och dansa sådär snyggt och sexigt och krypa i lera och allt vad hon nu gör i videon.
Eller, skippa det där sista. Verkar inte så mysigt just nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0