Gårdagen i bilder...

...eller nåt. Måste ju piffa upp bloggen lite, och lite bilder är ju alltid kul.



Vet inte vad som hände med skärpan på den här bilden, men för er som inte ser det så är det kladdkaka. (Jag bakade den igår nästan helt själv. Mamma fick knäcka äggen) (Nej, jag kan inte knäcka ägg, och jaa, jag är femton år).




Och här har vi hela kakan. Eller jaa, nästan hela, jag har varit och norpat en bit...Men det behöver vi ju inte låtsas om, eller hur? ;)





Nämen ojsan, vad vara detta? Eh...Här har vi då dagens frukost, kaffe (som egentligen skulle ha varit en latte i ett snyggt glas, men skit i det) jordgubbar och utbakat bröd. Jaa, jag kallar det så, ni vet såna bröd man köper på ica, penslar med vatten och sätter in i ugnen. Yummi!


Hav a najs dei, pipol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0