Finns ingen passande rubrik

Dammit, det är skola idag igen.
Skolfoto.
Do I have to tell you more? Neej, jag tror inte det.

Imorgon ska vi på museum och få reda på "varför vi har sex". Men herregud, vi är femton år, klart man vet sånt. Jaja, men slipper ju skola i alla fall. Förra året var vi på samma sak, fast då hetter det "hur gör djur?". Nej, jag förstår inte heller varför vi skulle ha en lektion i djursex.
Jag kommer inte ihåg så mycket av det, men det var säkert allmänt pinsamt och hemskt.
Liksom, varför ska vi lära oss hur elefanternas parningsdans ser ut? Eller vilken färg flamingosarnas ägg har? (Kanska rosa, som själva fåglarna? Åh, vad fint med rosa ägg!).

Okej, nu måste jag ge mig själv en spark där bak och komma iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0