Blogglovin!

Efter lite hjälp har jag nu fattat hur det här med blogglovin fungerar. Tror jag i alla fall.
Så nu kan man alltså följa Neily med blogglovin :) Det har ni ju längtat efter, eller hur?
Blink, blink.

Okej, ska vi dra lite tråkig fakta om min dag? Jaa, det gör vi!

Idag har jag:

Tjuvåkt på bussen.
 (Skolkortet fungerar visst inte på sommarlovet, det hade man ju absolut ingen aning om!)
Avstått från McDonaldsglass. Vet inte varför, jag tror jag håller på att förvandlas till en nyttig torrboll.
Torrboll? Huh?
Handlat på Gina Tricot för typ tredje gången i mitt liv. Jag håller nog på att bli en ginagirl också...
Eh...eh...Jaa, det var väl det hela tror jag. Hur detta nu kunde ta nästan tre timmar vet jag inte.
Men som sagt, jag kan allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0