Blogghora

Jag följde Spiderchicks råd för att få lite mer folk i bloggen, nämligen att kommentera vettiga saker i andras bloggar. Blogghora helt enkelt.
Jag tänkte på en lite rolig sak. Altså, bakom alla vänliga kommentarer finns det ju egentligen bara ett enda budskap som vi alla uppfattar men inte riktigt låtsas om.

Läs och kommentera min blogg för helvete!

Eh, typ så. Ursäkta mitt lilla utbrott, men jag hade inget vettigare att skriva om.
Vill passa på att berätta att mitt blogghorande minsann gav resultat, i form av rekordmånga kommentarer. Missförstå mig inte, jag älskar att kika runt i andra bloggar, särskilt som man hittar nåt läsvärt :)

Verkligen kul att få uppskattande kommentarer, och det tror jag att ni också tycker :)

Angående det här med blogglovin, som jag inte ens fattar hur det funkar, är det något man liksom "skaffar" eller? Så att andra kan följa en där, för vad jag vet kan man inte följa min blogg på det viset. Så till er som undrar om vi ska följa varandra, för tillfället kan jag tyvärr inte det.

Have a nice day, people!

Kommentarer
Postat av: flimma

jätte fin blogg du me:)

2009-08-14 @ 13:31:18
URL: http://flimma.blogg.se/
Postat av: ak.

Vem som helst kan registrera din blogg som 'följbar' eller vad man ska säga på bloglovin! Om någon exempelvis redan börjat följa dig på bloglovin finns din blogg alltså redan i deras 'register' så nästa gång någon vill börja tråda dig så behöver dom bara klicka på en knapp! typ :)

2009-08-14 @ 16:09:02
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0