Blizkrieg Bob

Suck, nu vart det pinsamt igen.

Vid middagsbordet börjar vi av någon anledning att prata om The Ramones, och därigenom Green Day. Jag älskar GD och tänkte svänga mig lite med följande fakta:

Jag: Green Day blev ju väldigt inspirerade av band som The Clash och The Who också.

Det.Blir.Tyst.


Pappa: Men The Clash och The Who var ju två helt olika saker.
Tystnad.

Altså, vad spelar det för roll, huvudsaken var väl att Green Day blev inspirerade av dem?


Jaja, nu sitter jag här och lyssnar på Green Days cover på Ramones "Blitkrieg Bob".
Riktigt bar låt, tack Ramones!

Sen behöver vi ju inte tala om att jag tycker bättre om GD´s cover, Sccchhhh!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, pinsam tystnad är ingen höjdare :)

2009-08-12 @ 21:10:12
URL: http://www.rebeccasblogg.se
Postat av: elin

Hahaxd



sv; varsågod;)

2009-08-12 @ 22:41:29
URL: http://elineri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0