Åsikter...

Angående debatten om alla provocerande blondinbloggar. Jag har varit inne hos Kissie och Dessie och en del andra, och hört mig för om deras åsikter angående kritiken från Katrin Zytomierska.

Mitt onda jag tycker:
Ni säger att det är patetiskt att hon som vuxen sitter och kritiserar 18-åringar, men det är tydligen okej för er att hoppa på vuxna? Tydligen är hon äcklig som skriver om sina besvär, men det är okej för er att lägga ut bilder på redan platta magar och baklaga er över hur feta ni är? 
Hon verkar ju i alla fall ha riktiga problem....
I can go on forever, men här var några exempel.

Mitt goda jag tycker:
Äsch, det är så här inom bloggvärlden, konkurrens (Stavning?), avundsjuka och bråk uppkommer lätt. Låt dem bara sköta sitt, snart nog växer de väl upp. Känns lite riskabelt att hålla på och dömma andra så där...

När jag har varit inne på dessa bloggar är det så skönt att sedan klicka in på någon vettig, jordnära blogg. Och alla framgångsrika bloggerskor är faktiskt inte som de Katrin kritiserade.
Vi har Kenza, Foki, Egoina, StinaLee och Spiderchick, bara för att nämna några.
(Nej, jag orkade inte länka dem, jag tror att de är lätta att hitta i alla fall).

Ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0