Are dreams coming true?

Killar jag drömmt om senaste tiden:

Edward Cullen.
Det går i perioder, ibland är jag så kär att jag inte vet vad jag ska ta mig till, ibland tycker jag att han är något av det töntigaste som finns.

Mr Armstrong.
Billie Joe... Kan det vara för affischen jag har över sängen? Eller är det alla tidningsutklipp och skivor som ligger i drivor på mitt rum? Oavsett anledning så smyger han in i mina drömmar.
En gång fick jag minsann armen signerad av honom, fattar ni hur sur jag var när jag vaknade?

Martin Johnson.
The nykommling, haha.
Jomen, jag tror att det var någon skum fest eller nåt...
Fast sedan så hittade jag honom inte och råkade hångla upp en annan kille, usch.
Jag borde nog genomgå någon form av terapi...

Mitt ex.
Helt klart den smärtsammaste drömmen, och tyvärr är den i princip sann också.
Jävla john blund eller vem det nu är som bestämmer vad jag ska drömma.
Kan jag inte ens få sova ifred  för honom?!


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:55:51
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig denna måndag? :D

2009-08-31 @ 14:01:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Jessan

Edward Cullen har jag också drömt om!!

Älskar Twilight böckerna också! ;)



+ Fin blogg & söt design!! Kram Jezzan!

2009-08-31 @ 16:07:49
URL: http://jezzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0