Amen

Suck...Imorgon är sommarlovet slut, skolan börjar med alla krav och all stress. Nu skrev jag inte det här för att gnälla, jag tänkte komma till en liten önskan jag har.
Gode gud, kan du inte låta det bli som i den där boken "Hur kär får man bli?" (Som för övrigt är en bok jag kan rekommendera!). Alltså, att det börjar en ny, jättesnygg kille i klassen. Haha, men tänk vad mycket roligare allt skulle bli då! Eller...jaa kanske inte, jag vet inte.
Okej, det var nog en dålig idé...

Men något kan väl i alla fall hända?!
Snälla?

Jag lovar att gå på lite fler gympalekioner, jag ska gå till gymmet minst två dagar i veckan
 (Jaa, det är mycket mätt i mina mått!) och så ska jag hålla tyst när blondinerna sätter sig bakom mig på proven...Jag lovar!

Kanske

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, tur att man bara får en kallelse en gång vartannat år! :D

Vilken häftig bloggdesign du har förrsten, har du gjort den själv? :)

2009-08-19 @ 15:45:34
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0