Allmänt skitsnack

Eh, jaa det blev kanske lite överdrivet många inlägg igår, men jag blev ju så exalterad (Stavas det så förresten?) över det här med Martins blogg, haha.

Humumum...Vad ska jag skriva nu då...

Joo, jag har fått några sjukt mystiska utslag på kinderna och hakan. Det syns inte så mycket kanske, men det känns desto mer. Känns som en äcklig hinna nästan, och....Nej, jag tror nog att vi klarar oss utan detajer faktiskt.
Självklart ska vi ha skolfotografering på onsdag, så jag kommer väl inte att få ett normalt foto i år heller. Well, that´s life.

Eftersom att vi går i nian får vi ha ett "spexfoto", och förslaget det nu lutar åt är "Vi om tio år". Jaha, vad ska man klä ut sig till då? Arbetslös? Uteliggare? Vafan vet jag.

Eller joo, det gör jag visst det. Jag ska klä ut mig till en stor kändisbloggare, så det så!

Ha en bra lördag, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag ska också ha en fin lördag =)

2009-08-22 @ 13:55:36
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Din bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0